Saturday, September 10, 2011

Raya Yang Paling x Best!

Tajuk entri macam celaka. Eh, jangan salah faham. Sebenarnya perasaan sendiri yang kadang-kadang mengada betul nak dibelai lebih. Selalu nak ber-EMOSI lebih aku pon tak faham kenapa. Aku percaya hidup ni ada naik & turun. dan aku pasti kebahagiaan itu pasti ada lepas Tuhan uji kita dengan kesusahan kan?

Pernah tak, kita selalu tak puas hati dengan orang lain, kita benci dia, tak suka dia. Padahal, kita tak pernah sedar yang orang lain pon tak suka kita jugak. Sebab tu, dalam hidup ni kena berpegang pada prinsip "Forgive & Forget". Walaupun pada hakikatnya, aku seorang insan yang mudah nak maafkan kesalahan orang TAPI, tak mudah bagi aku untuk melupakan apa yang pernah berlaku sebelum ini.

Alhamdulillah, hidup ni rasa bahagia dengan adanya insan-insan tersayang. I'm so bless to have such a wonderful family & friends. and, thanks to this generous man, who always trying his best to make me laugh eventhough I always spill out all my anger to him. again, thanks for your patience and love.

Dear you-know-who-you-are, if fate is not on our side, promised me that you always remember me as your sweetest memories as we can't predict the future and anything can happen on our long journey. Remember that, Allah is the best planner.

No comments:

Post a Comment